PPC nebo SEO: Prostředky pro zviditelnění webu

Potýká se váš web s nízkou návštěvností, vy ale nevíte, jakým způsobem ho propagovat? Jednou z možností nabízí sociální sítě, kam se dnes přesouvá doslova většina reklamního obsahu. Je možné zde zacílit na konkrétní skupinu uživatelů i v případě omezeného rozpočtu na reklamu. Sociální sítě jsou však povětšinou všem dobře známi, pojďme si představit prostředky, o kterých jste možná až doposud neslyšeli.

Internetové rozhraní

Účinná PPC reklama pro náročné
Internetové vyhledávače pracují s algoritmem, který upřednostňuje déle spravující a navštěvované webové stránky před nově vzniklými. Ty se povětšinou objevují mezi výsledky vyhledávání až daleko za nimi. Právě tato skutečnost do jisté míry ovlivňuje návštěvnost nově vzniklých webů.

PPC reklama představuje druh reklamy, který je zpravidla zobrazován na prvních příčkách při vyhledávání. Je tak vcelku nemožné si tohoto odkazu nevšimnout. Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Inzerent zde tak neplatí za samotné umístění reklamy na internet, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Sám si tedy může určovat finanční náročnost reklamy. Vyzkoušejte reklamu Liberec PPC a sami se přesvědčte o její účinnosti. Reklama dokáže zacílit na konkrétní skupinu uživatelů a navíc je možné sledovat její měřitelné výsledky již několik minut od spuštění. Zkrátka není reklama jako reklama.

Optimalizace webu

SEO optimalizace pro vyhledávače
Po placené reklamě se další v pořadí objevují webové stránky, které prošly správnou optimalizací. Pravidelně aktualizovaný a poutavý obsah, podpůrné články či práce s klíčovými slovy…to vše ovlivňuje pořadí při zobrazování. Pokud je tato problematika nad vaše síly, nechte si vytvořit Liberec SEO přímo na míru. SEO má pozvolný avšak trvalý účinek. Výsledky se dostaví přibližně za 3-6 měsíců.